Shrnutí všeho podstatného z QuakeConu 2018

Největší herní událost Bethesdy dnešním dnem pomalu končí a bylo nám na ní představenou spoustu novinek o jejich nadcházejících titulech, tak se na něj jdeme společně podívat.

Největší hvězdou celé akce bylo dozajista odhalení prvního gameplaye DOOM Eternal, na který se už těšilo nespočet fanoušků. Dostali jsme opravdu dlouhý gameplay do začátku a spoustu nových informací. Dočkáme se vylepšené hratelnosti, obleku hlavní postavy, zbraní a budeme kosit staré dobré známé, ale i zcela nové démony. Vývojáři si pro nás také chystají vylepšený multiplayer a můžeme počítat i s placenými rozšířeními pro singleplayer, které v minulém díle z roku 2016 tak trochu chyběli. 

Quake Champions jsme měli možnost si zahrát několikrát zdarma v rámci speciálních akcí. Ke hraní bylo jinak za potřebí pořídit si Champions Pack, který umožňuje neomezený přístup ke všem hratelných šampionům arény. Ten už ovšem nebude za potřebí jelikož je hra trvale zdarma. Ano, čtete správně. Quake Champions je nyní zdarma, stačí si ho stáhnou skrze Steam nebo Bethesda.net launcher a začít hrát. Pokud ovšem chcete mít všechny postavy, stále si Champions Pack můžete pořídit spolu s ostatními doplňky. Ve hře tedy najdete mikrotransakce.

Slovo se také dostalo na DOOM z roku 2016 a první díl RAGE. Tyto dva tituly se po vzoru Fallout 3 a The Elder Scrolls: Oblivion dostaly do předplatného Xbox Game Pass. Sbírka dostupných her od Bethesdy se tedy opět rozšířila.

U RAGE ještě chvíli zůstaneme. Na příští rok je pro nás nachystané pokračování, na kterém pracují studia id Software a Avalanche. Už teď víme, že půjde opět o akční jízdu v otevřeném světě a hra nebude obsahovat multiplayer. Ovšem nyní jsme se dozvěděli, že se přeci jen nějaké sociální složky dočkáme a nebude se jednat o typický multiplayer. Více informací k tomu zatím nemáme, jelikož o tom studia zatím nemohou mluvit. Je v plánu podpora hry i po jejím vydání, takže můžeme očekávat nový obsah po dohrání, který nám prodlouží herní zážitek. Půjde jak o placený obsah (zmiňují, že nepůjde o loot boxy), tak zcela bezplatný. Zároveň byl odhalen dlouhý gameplay, ve kterém vidíme například honičky ve všemožných vozidlech.

To by nebyla Bethesda, aby se nedostalo i na sérii The Elder Scrolls. Pokud hrajete karetní The Elder Scrolls: Legends, můžete očekávat nové příběhové rozšíření Isle of Madness. V něm bude hrát hlavní roli šílený princ Sheogorath, který je známý z datadisku pro TES: Oblivion. Náplň nového dodatku zatím není známá, stejně jako datum vydání. Budeme si tedy muset ještě chvíli počkat. Svůj prostor dostalo i online MMORPG The Elder Scrolls Online. Na E3 bylo představeno nové rozšíření Wolfhunter, které dostalo datum vydání. To připadá na 13. srpna a do hry přinese dva nové dungeony a samozřejmě i výbavu, tentokrát inspirovanou rasou Hircine. Na podzim pak můžeme očekávat další rozšíření, které nese název Murkmire a zavede nás do říše Black Marsh, která je domovem rasy Argonianů. Pokud jste zatím hru nevyzkoušeli a máte na ní zálusk, nyní máte nejlepší příležitost. Od 9. do 15. srpna si jí můžete vyzkoušet zdarma, a to i s přídavkem Morrowind

Na podzim se dočkáme prvního Falloutu s otevřeným sdíleným světem, který bude čistě jen online. QuakeCon nám přinesl spoustu nových informací, tak si je rychle všechny shrneme. Budeme si moci vytvořit svou vlastní postavu a když nás už vzhled nebude bavit, jednoduše ho půjde změnit. Od začátku bude ve hře přítomen foto mód, což už pomalu začíná být standardem u každé nové hry. Fallout 76 bude obsahovat známý systém SPECIAL, který se zaměřuje na různé atributy postavy. S každou novou úrovní si můžeme vybrat navýšení jednoho ze sedmi atributů, kterému odpovídá příslušná úroveň. Perky mají nyní podobu karet, pomocí kterých lze zmiňované atributy vylepšovat, například zkombinováním dvou můžeme navýšit úroveň jednoho z nich, a další budeme postupně získávat s novými úrovněmi postavy. 

Zajímavé budou i souboje. Už teď víme, že nepůjde jen tak někoho zabít, pokud má úroveň nižší jak 5. Přátelům budeme udělovat pouze malé poškození, bitky budou stát za to, až se do protivníka pustíme pořádně, tím jim udělíme větší poškození. Pokud ovšem z boje nevyjdeme vítězně, budeme mít šanci se pomstít. Velkou výhodou je fakt, že po smrti nám zůstane veškeré vybavení, tedy až na věci potřebné ke craftingu. Z protivníků můžeme získat vetší odměny, a to především na vyšších úrovních. Pokud se ale pustíme do někoho, kdo nechce bojovat, nezískáme z něj vůbec nic a na naši hlavu bude vypsaná odměna, která půjde dokonce z naší kapsy. V ten moment jsme označeni na mapě a aby toho nebylo málo, neuvidíme ostatní spoluhráče. Respawn v základně bude vždy zdarma, pokud ovšem budeme chtít respawn jinde, něco to bude stát. 

Slovo bohužel nepřišlo na dva nadějné tituly – The Elder Scrolls VI a Starfield. O nich zatím víme jen něco málo z E3 a i když se jich jen tak nedočkáme, jelikož přijdou až s novou generací konzolí, mohla o nich Bethesda alespoň něco zmínit. Nezbývá nám tedy nic jiného, než opět jen čekat.

Jaká novinka nejvíce zaujala vás? Dejte nám vědět v komentářích!

Rubriky:NOVINKY

Tagged as: ,

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s