Třetí vývojářský deníček Control představuje hlavní lokaci hry

Studio Remedy, jež má na kontě skvělé tituly jako je Alan Wake nebo Max Payne, zveřejnilo třetí díl vývojářského deníčku jejich nadcházejícího titulu Control. V něm nám představují The Oldest House, skrýš, kde se budeme společně s hlavní hrdinkou Jesse Faden pohybovat.

Control se odehrává v místě zvaném The Oldest House, kde sídlí The Federal Bureau of Control. Jedná se o obří betonový mrakodrap ve stylu brutalismu, který nedisponuje žádnými okny a prakticky působí jako nějaké vězení. Nachází se na Manhattanu v New Yorku a cílem vývojářů bylo vytvořit místo, které je odříznuté od pravdy a reality, je autonomní a nezávislé. Tyto prvky byli klíčovými body při navrhování celého designu budovy. Ve skrýši přitom sídlí organizace, která se zaměřuje na nevysvětlitelné jevy. Ty následně zkoumá a občas přinese zvláštní pozměněné věci, které uschová, aby svými schopnostmi nijak neohrozily svět.

Vývojáři si vybrali umělecký styl brutalismu proto, že reprezentuje kontrolu a pořádek (pro příklad uvádějí budovu FBI ve Washingtonu DC), tedy čisté betonové linie a tuhý, drsný vzhled. Ve skrýši se budeme vypořádávat s mimozemskými silami, které jsou velmi chaotické, takže se zde střetne pořádek s chaosem, a právě na této myšlence je postavena celá hra.

Dle slov členů studia budeme překvapeni tím, co nám Control nabídne. Svět bude velmi propracovaný a objevíme i jeho temnou stánku tzv. pod povrchem. The Bureau bude velmi záhadným místem, které se pořád mění a hráčům tak bude nabízet stále nová dobrodružství. Půjde o zvláštní místo, které je mnohem větší, než se zvenku zdá a možná bude i nekonečné, pokud budeme znát správná pravidla a rituály. Pokud budeme pokračovat stále jedním směrem, můžeme se dostat na nějaké zcela jiné místo, nejedná se pouze o mrakodrap s několika danými místnostmi. Ve videu také zmiňují, že The Federal Bureau of Control a The Oldest House mezi sebou mají speciální vztah, který hráči postupně objevují v příběhu hry. Více informací o něm zatím nemáme, mohli bychom se však dočkat dalších detailů v příštím vývojářském deníčku. 

Rubriky:NOVINKY

Tagged as: ,

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s