Farming Simulator 19 představuje nový systém misí

Farming Simulator 19 by měl na podzim přijet s novým grafickým kabátkem a spoustou nových možností, jako například postavit si svojí vlastní farmu od základů. Jak se to švédskému studiu Giants Software povedlo, se přesvědčíme 20. listopadu, kdy bude hra vycházet na PC, Playstation 4 a Xbox One.

FS19 menu

V nejnovějším příspěvku na jejich blogu představují tvůrci nový systém misí, který kombinuje mechaniky z předchozích dvou dílů Farming Simulátoru. Nyní už nebudete muset cestovat přes celou mapu za novými úkoly. Ve hře najdete menu se všemi dostupnými úkoly, informací kolik peněz dostanete za splnění a co se od vás očekává. Pro hráče to tedy znamená měně času stráveného na cestě a více farmaření. Mise již nebudou časově omezené a celý postup půjde uložit i v probíhajícím úkolu, takže si můžete hrát tempem, jakým chcete. Vybavení, které vám v minulém díle bylo v misích přiděleno, si budete moci pro splnění daného úkolu půjčit, nebo použít svoje vlastní.

Ve Farming Simulator 2019 se znovu objeví Transport mise, ve kterých je potřeba dovézt náklad z bodu A do bodu B. Nově se také mise podívají i do multiplayeru, kde bude možné je plnit v kooperaci s dalšími hráči. Vývojáři slibují výraznou změnu multiplayeru, který nabídne možnosti jako nikdy předtím.

FS19 traktor

Reklamy

Rubriky:NOVINKY

Tagged as:

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s