Beta Fallout 76 nabídne rovnou plnou hru

fallout 76

Break it Early Test Application, jak je vtipně nazvaná betaverze hry Fallout 76, se dočkáme až v říjnu, a to nejprve na Xbox One. Nový přírůstek do rodinky Fallout bude první hrou v sérii, kde budeme přežívat s ostatními hráči ve velkém otevřeném světě a tak není divu, že vývojáři chtějí hru otestovat ještě před tím, než bude v ostrém provozu. I když zatím datum vydání bety neznáme, oficiální stránky nám prozradily nové zajímavé detaily.

Především se jedná o fakt, že při beta testování nebude dostupná jenom část hry, jak tomu normálně bývá, ale hráči mají šanci vyzkoušet si rovnou plnou hru. Všechen nahraný obsah se vám přitom z bety nesmaže a převede se do hry při jejím oficiálním vydání. Bethesdě tak hráči pomohou vychytat nedostatky, aby byla hra připravena na listopadové vydání.

Další zajímavostí je, že všichni, kteří budou mít přístup do bety, mohou sdílet veřejně své dojmy, videa, screenshoty nebo i hru streamovat. Pro Bethesdu je feedback fanoušků velmi důležitý, jelikož se s Fallout 76 pustili do něčeho nového, s čím nejsou zvyklí pracovat. Betaverze bude ovšem značně omezená a přístup do ní získají pouze ti, kteří si hru předobjednají u příslušných obchodníků. Bude se zatím jednat o uzavřené testování, jestli se dočkáme i otevřené bety zatím bohužel nevíme.

Fallout 76 bude vycházet 14. listopadu na PC, Playstation 4 a Xbox One.

Rubriky:NOVINKY

Tagged as: ,

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s