Jak sbírání trofejí zajistilo budoucnost malému indie studiu

little adventure

Sbírání trofejí za hraní našich oblíbených her je už v dnešní době standardem. Samozřejmě některým vývojářům jsou trofeje ukradené, ale je zde i příklad studia, kterému zajistili budoucnost studia. 

Je jím malé indie studio Infinite Madaa, které pochází z Kataru. Do herního světa zatím vypustili jeden nepříliš známý titul – Little Adventure on the Prairie, který je mimochodem velmi levný a lehko v něm získáte platinovou trofej. A světe div se, studiu zajistil financování dalšího projektu.

Hra byla původně dostupná pouze pro iOS a Android, v únoru letošního roku se ovšem dostala i na PlayStation 4 a PS Vita. Lovcům trofejí tak samozřejmě tento titul nemohl uniknout. Průchod hrou je velmi jednoduchý a vy můžete získat 22 trofejí, včetně platinové, za pouhých dvacet minut. Na gameplay se můžete podívat v přiloženém videu. Musíme si však přiznat, že se opravdu nejedná o dobrou hru, v podstatě jediné co děláte je, že s postavičkou procházíte krajinou a mlátíte vše co vám přijde pod ruku. Grafika nestojí za řeč, animace nejsou nijak kvalitní, ale i přesto si hru pořídilo velké množství hráčů. A vzhledem k tomu, že více než 90 % z nich má ze hry platinovou trofej je jasné, jaký byl důvod jejich koupě.

Programátor Salem Al-Ghalim se pro server Kotaku rozpovídal, že mu bylo doporučeno přidat lehkou platinovou trofej spolu s nízkou cenou, aby studiu hra zajistila financování na jejich další projekt. Tímto způsobem si hru koupilo mnoho lidí a potřebné finance byly na světě. 

Patříte také k lovcům trofejí a přispějete studiu svou koupí i vy?

 

 

Rubriky:NOVINKY

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s