Druhý vývojářský deníček Control představuje vizi gameplaye

V minulém díle vývojářského deníčku se studio Remedy rozpovídalo o příběhu a jak budeme s hlavní hrdinkou Jesse Faden komplexní příběh rozplétat. Nový deníček je zaměřen na hratelnost a jak si vývojáři představují ovládání hry.

Oproti předchozím hrám, které byly čistě lineární, nabídne Control trochu více svobody, jelikož se budeme moci vrátit do lokací, kde už jsme byli. Ve světě na nás bude čekat spousta pokladů, záhad a výzev, které lze libovolně hledat a plnit. Kromě hlavní příběhové linie a několika hlavních lokací si pro nás vývojáři chystají mnoho volitelného obsahu, který nám pomůže pochopit podivný svět ve hře.

S Control chtějí vývojáři docílit toho, že hráči mohou hru hrát jakýmkoliv tempem a vyprávění příběhu bude více flexibilní. Dočkáme se opět pořádné hry od Remedy, jelikož příběh by měl být proložený menším množstvím videí, čímž se dozajista chtějí vyvarovat chyby, kterou udělali s Quantum Break.

The Bureau bylo napadnuto silou z jiného světa a Jesse, jakožto nová hlava skrýše, se musí s nimi vypořádat a opět získat kontrolu nad budovou. Snaží se ovládat nebezpečné síly, ovšem věci nepůjdou podle plánu a všechno se katastrofálně zvrtne. Poté bude tedy potřeba nějak zasáhnout – buď zbraněmi, nebo použít super schopnosti hlavní hrdinky. Vývojáři doufají, že kombinace těchto dvou vlastností vytvoří skvělý gameplay.

Svůj herní zážitek si každý hráč bude moci upravit k obrazu svému. Což by mělo zahrnovat i možnost úpravy zbraní a schopností, které budeme muset postupně přizpůsobovat novým nepřátelům. Dle slov týmu Remedy bude velmi lehké se do hry dostat, ale těžké ji ovládnout. Společně věří, že vyvážená kombinace akčních pasáží, zajímavých výzev, unikátního prostředí a nového vyprávění příběhu udělá ze hry titul, který bude vyčnívat.

 

Rubriky:NOVINKY

Tagged as: ,

1 reply

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s