Akční open-world RPG Anthem bude plné obsahu i po dohrání hlavního příběhu. Pro vývojáře je toto velmi důležitým aspektem a chtějí, aby se hráči k Anthem mohli pořád vracet a zažívat stále něco nového. I když nemohou specifikovat, co přesně na nás po dohrání čeká, v několika bodech nám to alespoň naznačili.
Obsah hry po dohrání se stane více důležitým už den po vydání hry. Základem je především znovuhratelnost přičemž s pomocí komunity budou vývojáři formovat nový obsah. Mají v plánu přímo vyslechnout fanoušky, aby byly možnosti přesně podle jejich představ. Obsah poté bude mít větší variabilitu, bude obtížný, vzrušující a odměňující a po celou dobu přístupný úplně všem bez jakéhokoliv omezení, přičemž nikdo nebude nijak zvýhodněný například elitní třídou. Popisován je jako lehce naučitelný ale těžký na ovládnutí.
Anthem bude vycházet 22. února na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
zdroj: PSLifestyle
Rubriky:NOVINKY